The form contains errors
- {{validation.errorMessage}}
Spletni seminar je namenjen vsem, ki posredno ali neposredno delujejo na področju digitalnega marketinga.
S pridobljenimi informacijami in znanjem boste vsi udeleženci dobili vpogled v osnovno strukturo digitalnega oglaševanja, tehnike oglaševanje in (pomembne) aktualne trende, ki spreminjajo digitalno pokrajino doma ter v tujini.
Vsebine, predstavljene v spletnem seminarju, so podane na razumljiv način in podprte s številnimi primeri dobre prakse. In kar je najpomembneje – dobili boste celostni vpogled v digitalno okolje in se seznanili tudi s področji, ki vam (še) niso blizu.
PRVI DEL: TRENDI IN OSNOVE DIGITALNEGA OGLAŠEVANJA
V prvem delu se bomo dotaknili aktualnih trendov in tistih, ki šele prihajajo. Podrobneje bomo pogledali kanale digitalnega oglaševanja in se spoznali s ključnimi izrazi na področju.
- Post-COVID trendi
- Trendi na področju digitalnega oglaševanja
- Kanali digitalnega oglaševanja
- Cilji digitalnega oglaševanja (KPI)
- Kako pripraviti "brief" - kaj vse mora vključevati
- Kako učinkovito meriti rezultate kampanje
DRUGI DEL: OSNOVNE SESTAVINE USPEŠNIH OGLASNIH KREATIV
V drugi ediciji seminarja pa bo več poudarka na načinu merjenja uspešnosti digitalnega marketinga, brezplačnih orodjih in vrstah kampanj.
- Vrste medijev
- Metrike uspešnosti spletnega oglaševanja (KPI).
- Osrednji cilji spletnega oglaševanja in vrste kampanj.
- Osnovne sestavine oglasnih kreativ
- Primeri dobre prakse
Oba dela skupaj sta medsebojno in neločljivo povezana in predstavljata pomemben vpogled v aktualne načine sodobnega oglaševanja.
Webinar bo potekal 30. 3. 2022 prek spletnega orodja Zoom, od 12:00 - 15:00 ure.
Spletno povezavo za dostop boste prejeli dan pred dogodkom po elektronski pošti.
Kotizacija za webinar znaša 99 €. Prijavo potrdite s plačilom kotizacije.
Prijavite se lahko do 28. 3. 2022 prek elektronskega obrazca spodaj.