SI EN

Kako komunicirati v novi realnosti?

Dejstvo je, da je koronavirus vplival na spremembe potrošnikov veliko bolj, kot si lahko predstavljamo. Spremenil je nakupne poti in proces nakupnega odločanja. Temu se moramo vsi prilagajati in neprestano iskati nove inovativne načine komuniciranja. Digitalni svet je postal naša realnost. Vendar bodo v ospredje stopili le tisti, ki ga bodo znali pravilno uporabljati in izkoristiti vse potenciale, ki jih ponuja.

Vabimo vas k sodelovanju v raziskavi in k ogledu naših predlogov učinkovitih aktivnosti za prihodnje leto! Berite dalje...

  

Sodelujte v raziskavi!

Vsi skupaj bomo na leto 2020 raje pozabili in se osredotočali na 2021. Želimo slišati tudi vaše ideje, s katerimi boste prihajajoče leto naredili extr-A vi! Digitalizacija, marketinška avtomatizacija in personalizacija so le nekateri pojmi, s katerimi opisujemo svoj fokus v prihodnjem letu. Na katere aktivnosti pa se boste osredotočali vi? Morda kaj povsem novega in drugačnega?

Odgovorite na spodnje vprašanje in pomagajte soustvarjati priročnik najpomembnejših (predvsem pa drugačnih) marketinških aktivnosti v 2021. Z veseljem pa bomo z vami izvedli še kratek intervju, ki ga bomo vključili v priročnik.

8-krat hvala za sodelovanje!

Vi in vaše podjetje sta korak bližje extr-A komunikaciji.
Se že veselimo sodelovanja z vami, zato vam bomo odgovorili extr-A hitro.
April 8

Polja označena z zvezdico* so obvezna.
Polja označena z zvezdico * so obvezna.
 
Polja označena z zvezdico* so obvezna.
Pošlji

Obrazec ni bil poslan. Prosim, preverite vnesene podatke in poskusite ponovno.

  • {{validation.errorMessage}}

extr-A 2021 aktivnosti

Zasnovali smo poseben sklop aktivnosti, ki na drugačen in inovativen način predstavljajo novosti, funkcionalnosti in zakonitosti digitalnega marketinga. Na osnovi sodelovanja s preko 90 naročniki smo nabrali veliko izkušenj in znanja, ki ga z veseljem delimo z vami in vam pomagamo ustvarjati extr-A zgodbo o uspehu 2021.

 

Zaradi omejenih budgetov je zdaj še toliko bolj pomembno, da merite učinkovitost marketinga. Z našim meritvenim planom pretvorite poslovno strategijo v vsem razumljive marketinške cilje. PREBERI VEČ >

Zaradi korone so se potrošniki spremenili. Zato je izredno pomembno, da ob vsaki marketinški aktivnosti pridobite real-time vpogled v preference svojih ciljnih skupin. Rezultate pridobite v manj kot 3 dneh, spletno raziskavo pa nastavite sami v 3 minutah. PREBERI VEČ >

  

Digitalizacija je definitivno prednost današnjega časa, a ima tudi svoje pomanjkljivosti v primerjavi s fizično predstavitvijo. Zasnovali smo interaktivna spletna doživetja, ki potrošnikom omogoča doživetje vsaj dela nakupne izkušnje preko zaslonov. PREBERI VEČ >

Osrednji cilj marketinga v prihodnjem letu bosta predvsem prodaja in aktivacija potrošnikov. Zato smo razvili edinstven model optimizacije konverzije, ki vključuje nastavitev ciljev, pregled ciljnih segmentov, določitev hipotez, testiranje in pripravo navodil za implementacijo predlogov. PREBERI VEČ >

  

Dejstvo je, da so se zaposleni v tem letu udeleževali veliko manj konferenc in izobraževanj kot pretekla leta. Pa čeprav bi ravno sedaj morali biti še toliko bolj na tekočem z vsemi spremembami marketinga. Pripravili smo izbirnik različnih tematik, na osnovi katerega vam pripravimo individualno ponudbo izobraževanj. PREBERI VEČ >

Ker smo več kot 60% svojih prihodkov ustvarjali na področju turizma, imamo popoln vpogled tudi v izzive turističnega marketinga. Pripravili smo koncept kreativnih delavnic za turistične destinacije in ponudnike turističnih storitev. S pomočjo inovativne delavnice s klobuki se lahko vživite v različne deležnike svojih aktivnosti in definirate nove in edinstvene smernice za prihodnje. PREBERI VEČ >

  

Marketinška avtomatizacija in hiperpersonalizacija bosta v prihodnjem letu zagotovi sestavni del vsake kampanje. Za uspešnost teh pristopov pa je nujno orodje, ki zagotavlja 360-stopinjski pogled na kupca. PREBERI VEČ >

Družbena omrežja so vse bolj poplavljena z različnimi marketinškimi sporočili. Izstopate lahko le z inovativnimi kampanjami. Na osnovi odličnih rezultatov  predlagamo izvajanje inovativnih slikovnih kampanj z GIF-i, sticker-ji in AR filtri. PREBERI VEČ >

Zaupajo nam