Namen kampanje je promocija destinacije Laško in doživetij na sami destinaciji. V sklopu kampanje se na 40 lokacijah v Sloveniji z billboardi oglašuje dva glavna produkta Laškega, Thermano Laško in Rimske Terme, ter poziva mimoidoče, da obiščejo Laško. Ljudem pa želimo približati tudi ostala zanimiva in premalo poznana doživetja, ki jih ponuja destinacija Laško.
Skozi igrifikacijo pritegnemo pozornost ljudi in jih povabimo k obisku. Za izhodišče smo vzeli zabavno igro "Spin the Bottle" – gostje s pomočjo flaške izberejo doživetje, ki ga bodo obiskali. Vizualno smo sledili grafični podobi destinacije in izbranih pet doživetij obarvali s petimi barvami logotipa, vsaka barva predstavlja eno doživetje.
Na Bavarskem dvoru v Ljubljani lahko mimoidoči na posebnem interaktivnem billboardu zavrtijo flaško in zadanejo doživetje v Laškem. Gre za promocijo spletne igre Zavrti flaško. Obišči Laško!, ki je objavljena na spletni strani www.lasko.info/zavrti-flasko.
Uporabniki lahko na spletni podstrani kampanje zavrtijo digitalno flaško in zadenejo doživetje v Laškem ali darilni paket destinacije. Sodelujejo lahko tudi z objavo selfija pred interaktivnim billboardom na svojih družbenih omrežjih.
V kampanji sodeluje tudi šest slovenskih spletnih vplivnežev: @hajdi_kj, @tinkarafortuna, @katarina_bencek, @jure.marolt, @gremojest, @asjapivk.
V prvi fazi so na dom prejeli influencer paket s steklenico za vodo in zemljevidom lokacij doživetij v Laškem. V Instagram Story objavah so pokazali, na katero doživetje je flaška pokazala.
V drugi fazi promocije vplivneži obiščejo Laško in preizkusijo osvojeno doživetje, svojo prijetno/zabavno/poučno itd. izkušnjo pa objavijo na svojem Instagramu.