S ciljem povečanja obiska destinacije Portorož in Piran v letu 2021 ter ohranjanja stika s ciljno skupino, smo pripravili promocijsko kampanjo, ki temelji na spletnem kvizu. Bistvo kampanje je spodbujanje sanjarjenja o prihodnjem letu in pozitivnega razmišljanja pri uporabnikih ter pridobivanje podatkov za naročnika.
Osrednja komunikacija poteka preko kviza na pristajalni strani. Uporabnik z izbiro slikovnih odgovorov odgovori na deset simpatičnih vprašanj v povezavi z destinacijo, doživetji in njegovimi osebnimi preferencami ter ob tem spozna več o posameznih tipičnih produktih in znamenitostih. Kot rezultat kviza dobi namig za sanjsko doživetje, ki mu je pisano na kožo.
Ob oddaji svojega elektronskega naslova, uporabnika čaka posebno presenečenje – kupon za brezplačni sladoled v kavarni Café Central v LifeClass Hotels & Spa Portorožu, ki ga lahko koristi v letu 2021.
Fičko je kot simbol nostalgije dosegel velik uspeh in prepoznavnost že v poletni kampanji, zato smo ga tudi tokrat postavili za ključni vizualni simbol. Preko njega uporabnike v težkih časih fizične omejenosti na lokalno okolje nagovarjamo k sanjarjenju o doživetjih, ki jih bodo že čez nekaj mesecev pripeljala na destinacijo.