SI EN

Promocijska kampanja

S ciljem povečanja obiska destinacije Portorož in Piran v letu 2021 ter ohranjanja stika s ciljno skupino, smo pripravili promocijsko kampanjo, ki temelji na spletnem kvizu. Bistvo kampanje je spodbujanje sanjarjenja o prihodnjem letu in pozitivnega razmišljanja pri uporabnikih ter pridobivanje podatkov za naročnika.

 

Spletni slikovni kviz

Osrednja komunikacija poteka preko kviza na pristajalni strani. Uporabnik z izbiro slikovnih odgovorov odgovori na deset simpatičnih vprašanj v povezavi z destinacijo, doživetji in njegovimi osebnimi preferencami ter ob tem spozna več o posameznih tipičnih produktih in znamenitostih. Kot rezultat kviza dobi namig za sanjsko doživetje, ki mu je pisano na kožo.

 

Pridobivanje baze kontaktov

Ob oddaji svojega elektronskega naslova, uporabnika čaka posebno presenečenje – kupon za brezplačni sladoled v kavarni Café Central v LifeClass Hotels & Spa Portorožu, ki ga lahko koristi v letu 2021.

Rdeči fičko

Fičko je kot simbol nostalgije dosegel velik uspeh in prepoznavnost že v poletni kampanji, zato smo ga tudi tokrat postavili za ključni vizualni simbol. Preko njega uporabnike v težkih časih fizične omejenosti na lokalno okolje nagovarjamo k sanjarjenju o doživetjih, ki jih bodo že čez nekaj mesecev pripeljala na destinacijo.