YouTube je danes z več kot 50 milijoni uporabnikov drugi najpopularnejši iskalnik, takoj za Googlom. Zato je skrb za YouTube kanal blagovne znamke in trud za povečevanje ogledov na njem objavljenih vsebin eden izmed najboljših načinov za povečevanje zvestobe kupcev in vključenost občinstva. Ker YouTube ni le skladišče vsebin, smo se optimizacije kanala Gorenje Global lotili na podlagi obširne komunikacijske strategije.
Prvi korak pri ustvarjanju strategije je bilo določanje ciljne skupine, ki smo jo omejili na B2C segment. Sledilo je določanje vrst vsebin (HERO, HUB in HELP) ter optimizacija. Ker uporabniki kar 70 odstotkov več časa namenijo vsebinam, ki jim jih priporoča algoritem, je optimizacija bistvenega pomena. Potekala je na dveh nivojih – na nivoju kanala in posameznih videov.
Optimizacija na nivoju kanala je vključevala ime kanala, njegovega URL naslova, ikone, bannerja, začetnega videa, opisa kanala in sorodnih kanalov.
Optimizacijo posameznih videov smo začeli z raziskavo ključnih besed, ki smo jih v naslednjem koraku vključili tudi v opis videa, se posvetili naslovu, sličici (thumbnail-u), oznakam in zaključnemu zaslonu, kjer smo skrbno izbrali tudi čas prikaza in pozicijo.
Da bi lahko izmerili uspešnost vsebin in kanala Gorenje Global, smo izvedli meritveni plan na ravni kanala ter posameznih videov. Tako smo prišli do poglobljenega vpogleda glede engagementa uporabnikov v odnosu do posameznega videa ter celotnega kanala.