SI EN

Podkev, ki prinaša srečo

Eden najbolj znanih simbolov sreče je konjska podkev, ki simbolizira sožitje človeka in konja. Pozitivnih konotacij v zvezi s podkvijo je še veliko – od trdnosti, varnosti in zaščite, ki jo predstavlja železo, iz katerega je narejena podkev, do plodnosti in rodovitnosti, ki ju prinaša asociacija na živalske rogove. Skratka, podkev je sinonim za srečo, po kateri vsi hrepenimo, zato smo jo vzeli za temelj zgodbe in kreativne ideje poletne kampanje 2022.

O kampanji

Fokus kampanje je na digitalu, zato smo pripravili pristajalno stran v štirih jezikovnih različicah, s katero nagovarjamo tako slovenske kot tuje goste. Ključno sporočilo uporabnikom je: Kje je več možnosti, da najdeš svojo srečo, če ne v Lipici, kjer je polno konj?! In podkev!

Digitalno oglaševanje

Z interaktivnimi oglasi v obliki kartic smo poskrbeli za opaznost oglasov ter enostavno zabavno za uporabnike, ki jih še posebej pritegne drugačna forma oglasov na njihovem najljubšem omrežju. Digitalno oglaševanje za potrebe kampanje se izvaja na družbenih omrežjih Facebook in Instagram ter preko mreže Teads.

Influencerji v Lipici

Ker je Lipica s konji zelo fotogenična destinacija je še posebej privlačna za Instagram influencerje, ki cenijo dobro fotografijo. Zato smo tudi tokrat k sodelovanju povabili pet večjih in deset manjših spletnih vplivnežev, ki preko osebne izkušnje in kakovostnega foto in video materiala s svojimi sledilci na družbenih omrežjih delijo številne aktivnosti, ki jih destinacija nudi, a morda širša javnost zanje sploh ni vedela.

Vtise in doživetja iz Lipice pa na trenutno najbolj popularnem družbenem omrežju Tik Tok delijo tudi trije priznani slovenski tiktokerji.