Cilj aktivacije je bil povečati obisk na spletni strani ZZMS ter engagement uporabnikov, izziv pa vključiti vseh dvajset slovenskih mest z zgodovinsko dušo. Spletni kviz je priljubljena oblika igrifikacije, ki z izobraževalno noto v ozadju skrbi za ohranjanje ustreznega komunikacijskega nivoja zgodovinskih mest.
Kviz temelji na dveh ključnih elementih: draguljih zgodovine – manj znane zanimivosti, ki delujejo hkrati poučno in pritegnejo kot ideja za morebitni obisk, ter slikah – s predlagano mehaniko vizualno predstavimo večje število mest oz. tudi isto mesto z več različnimi fotografijami in posledično znamenitostmi.
Enostavna mehanika uporabniku ponudi vprašanje in daljši namig v stilu zgodbarjenja ter tri zgodovinska mesta kot opcije odgovora. Uporabniki so za sodelovanje tudi nagrajeni, saj sodelujejo v nagradnem žrebanju za doživetja oziroma pakete, ki jih podelijo vsa vključena mesta.
Posebnost kviza je, da uporabnik prejme rešitve oziroma število odgovorov na katere je pravilno odgovoril po elektronski pošti. Na ta način gradimo bazo kontaktov ter beležimo zelo dobre rezultate.