Slovenija je dosegla pomemben uspeh – prvič v zgodovini se bo slovenska namiznoteniška reprezentanca udeležila Olimpijskih iger. Namen promocijske kampanje je ta uspeh sporočiti celi Sloveniji, poenotiti vizualno podobo komunikacij in izpostaviti štiri vrhunske namiznoteniške igralce, ki bodo postali legende.
Prenova loga sledi konceptu evolucije, ne revolucije. Znak simbolno prikazuje namiznoteniški lopar in pot žogice v simboličnem udarcu. Tekst kot sestavni del loga se kompozicijsko in barvno ujema z znakom in se v barvni varianti vedno pojavlja v temno modri barvi.
Postavitev CGP-ja vključuje tudi oblikovanje korporativnih tiskovin (dopisnega lista, vizitke, ovojnice, elektronskega podpisa), promocijskega gradiva (majice, kape, pisala, tiskane publikacije in zvezka) ter objav za družbena omrežja.
Giganti po celi Sloveniji nosijo ključno sporočilo o izjemnem uspehu slovenskega namiznega tenisa, ki je edini slovenski ekipni šport, ki gre na Olimpijske igre. Fantje kot ključni akterji so prikazani v dinamičnih zmagoslavnih pozah, rdeč krog v ozadju pa je simbol Japonske, dežele vzhajajočega sonca, hkrati pa se vizualno povezuje z rdečo stranjo loparja. Za potrebe izvedbe nosilnega vizuala in billboarda je bil narejen tudi studijski photoshooting.
Zgodba videa je zasnovana okrog črno-belih fotografij reprezentantov – od rojstva do Olimpijskih iger. Voice-over je ženski glas, ki asociira na mamo, trenerko, selektorico …, ki govori njemu, vsakemu od teh fantov, in opisuje njegovo pot od običajnega otroka do junaka. Pripoved je izpovedna, zelo emocionalna. Tok videa se stopnjuje, začne se z zvokom žogice, ki počasi skače in je zvočna rdeča nit skozi cel video ter konča s hitrim tempom žogice, ki se spremeni v srčni utrip.