SI EN

O projektu

Supernova Slovenija ima po državi 18 nakupovalnih centrov in več kot 700 trgovin. Želja naročnika je bila prenova strategije na družbenih omrežjih in okrepitev sodelovanj z vplivneži.

Nova strategija na družbenih omrežjih

Prenovili smo strategijo treh Facebook profilov in enega Instagram profila, želja naročnika pa je bilo tudi odprtje Supernova TikTok računa. Pri prenovi vizualne podobe objav smo združili estetski in funkcionalni vidik ter upoštevali trende, ki so trenutno prisotni med uporabniki družbenih omrežij. Look & feel smo povezali z ikonično podobo Supernove, v ospredju so rdeča, bela in črna barva. Vsebine smo želeli približati uporabnikom z več pristnimi fotografijami in video vsebinami, ki jih napotijo do pravih informacij in s katerimi se lažje poistovetijo. Vsebine so postale zabavnejše in komunikacija bolj sproščena.

TikTok

Na TikTok je Supernova Slovenija vstopila z dobro mero sproščenosti in odprtosti do novih trendov ter zakonitosti na hitro vzpenjajočem družbenem omrežju. V objavah sta se pojavila do takrat še nznana obraza, ki so ju uporabniki hitro vzeli za svoja in začeli povezovati s Supernovo. V kombinaciji z vsebinami vplivnežev smo v prvih treh mesecih dosegli več kot 4.000 sledilcev in več kot milijon ogledov.

Vplivneži

Za Facebook in Instagram smo pripravili novo strategijo in povečali število sodelovanj z vplivneži. Fokusirali smo se na dolgoročna sodelovanja z večjimi vplivneži in mesečna sodelovanja z nano vplivneži. Med ustvarjalci vsebin so Lara Nastran, Rok Trkaj, Gremo jest, Eva Ahačevčič Pakiž in še mnogi drugi.