SI EN

O kampanji

Septembrska dobrodelna kampanja v sodelovanju podjetja dm Slovenija in blagovne znamke Pampers je doživela še večji uspeh kot njena predhodnica v letu 2019. V dobrodelni kampanji so sodelovali vsi kupci Pampers izdelkov v prodajalnah dm – za vsak kupljen izdelek je dobrodelna organizacija Anina zvezdica prejela eno pleničko za družine v finančni stiski

Srček za srečo

Srčnost in sreča

Naši otroci so naša največja sreča, zato so bili kupci za svojo srčnost tudi nagrajeni. Ob vsakem hkratnem nakupu katerih koli dveh izdelkov Pampers so prejeli zapestnico s srčkom, ki simbolizira srčnost in skrb za vse male srčke, ki živijo v socialni stiski.

Sodelovanje z nano influenceji

Pri promociji dobrodelne akcije smo uporabili platformo Epidemic agencije Hartz ter na družbenih omrežjih glas o kampanji širili preko mreže nano influencerjev – vsakdanjih uporabnikov družbenih omrežij z zmerno nadpovprečnim številom sledilcev, ki na družbenih omrežjih s sledilci delijo svoje iskreno mnenje o izdelkih.

Glas o dobrodelni akciji se je z ustvarjenimi fotografijami na družbenih omrežjih širil s ključniki #srčekzasrečo, #pampersmame in #dm.