Septembrska dobrodelna kampanja v sodelovanju podjetja dm Slovenija in blagovne znamke Pampers je doživela še večji uspeh kot njena predhodnica v letu 2019. V dobrodelni kampanji so sodelovali vsi kupci Pampers izdelkov v prodajalnah dm – za vsak kupljen izdelek je dobrodelna organizacija Anina zvezdica prejela eno pleničko za družine v finančni stiski
Naši otroci so naša največja sreča, zato so bili kupci za svojo srčnost tudi nagrajeni. Ob vsakem hkratnem nakupu katerih koli dveh izdelkov Pampers so prejeli zapestnico s srčkom, ki simbolizira srčnost in skrb za vse male srčke, ki živijo v socialni stiski.
Pri promociji dobrodelne akcije smo uporabili platformo Epidemic agencije Hartz ter na družbenih omrežjih glas o kampanji širili preko mreže nano influencerjev – vsakdanjih uporabnikov družbenih omrežij z zmerno nadpovprečnim številom sledilcev, ki na družbenih omrežjih s sledilci delijo svoje iskreno mnenje o izdelkih.
Glas o dobrodelni akciji se je z ustvarjenimi fotografijami na družbenih omrežjih širil s ključniki #srčekzasrečo, #pampersmame in #dm.