Na novem spletnem mestu smo skušali odraziti živahen utrip naše štajerske prestolnice. To je narejeno v petih jezikovnih različicah (v slovenščini, angleščini, italijanščini, nemščini in francoščini).
Obiskovalci pred rezervacijo oz. obiskom destinacije na spletu iščejo ocene in informacije, zato smo pri ponudnikih izpostavili ocene iz spletnega portala TripAdvisor, spodbujamo pa tudi priporočanje (všečkanje) na strani.
Ker se v mestu festivalov vedno kaj zanimivega dogaja, smo naročniku olajšali delo z avtomatizacijo uvoza dogodkov iz Slovenskega narodnega gledališča Maribor na spletno stran.
Glavna prednost moderne spletne strani je približanje destinacije uporabniku glede njegovih preferenc. Obiskovalec ob prvem obisku spletne strani označi svoje interese, čemur se nato prilagodijo vsebine na strani. Kako želite doživeti Maribor? Ste ljubitelj kulture ali bi želeli biti aktivni med naravnimi biseri? Ljubitelji kulinarične kreativnosti ali gostiln s tradicijo? Boste štajersko prestolnico obiskali s partnerjem ali družino?
Katalogi na spletni strani vključujejo 82 ponudnikov namestitev, 103 ponudnike kulinarike, 45 trgovin in ponudnikov wellness storitev, 17 ponudnikov zunanjih aktivnosti, 29 kolesarskih in pohodniških poti ter 57 doživetij. Ena izmed glavnih prednosti spletne strani je tudi, da je na njej mogoča direktna rezervacija doživetij.