Skozi zgodbo podajanja občutkov in vživljanje uporabnika, smo popolnoma prenovili spletno stran LifeClass in postavili nove smernice v slovenskem hotelirskem prostoru. Zasnovana je bila na podlagi raziskave trga in analize ključnih besed, ki smo jo upoštevali pri tekstopisju ter prilagodili jezikovnim specifikacijam posameznega trga.
Na spletno stran smo vključili tudi video, ki je eno učinkovitejših orodij za vizualno komunikacijo, saj oblikuje bolj interaktivno izkušnjo z obiskovalcem in izboljša uvrstitev strani v spletnih iskalnikih.
V sami zasnovi smo pri načrtovanju spletne strani dali več poudarka vizualni komponenti in manj besedilom. Vnesli smo skupaj 1800 fotografij in 60 strani besedil za vsakega izmed petih jezikov. Na glavnih oziroma nosilnih straneh imajo glavno vlogo video posnetki.
Cilj spletne strani je bil, da je pripovedovanje zgodb (»storytelling«) vključeno na vsakem koraku in da na koncu "zaživi" spletna stran, ki je kljub "prijetnemu svetu sanjarjenja" prodajna. Na stran smo vključili neposredno rezervacijo in povečali prodajo vseh storitev neposredno s spletne strani.
Ključna funkcionalna prednost za uporabnika so optimizirani in poenostavljeni scenariji prehodov, zaradi katerih ta lažje prehaja med vsebinami strani. Največja posebnost spletnega mesta je vkomponiranost mobilne spletne strani v celostranski meni in prepletenost pripovedovanja zgodbe s prodajno noto.
Na strani so izstopajoči primarni in sekundarni pozivi k dejanju, ki jasno vodijo uporabnika do zaključka rezervacije.