Prenovljena spletna stran butičnega hotela Atlantida je skladna z njegovim renoméjem edinega luksuznega hotela te vrste v Rogaški Slatini. Že sama vizualna podoba, nabor barv in tipografije nakazujejo na prestiž hotela in njegovih storitev. Za potrebe prenove je bilo izvedeno tudi fotografiranje, nov foto material pa je že del spletne strani.
Poseben detajl spletne strani so legende, ki se postopoma izpisujejo na bannerjih podstrani in dodajajo pridih mističnosti.
Ustvarjanja uporabniku prijazne spletne strani, ki pritiče kakovosti storitev hotela, smo se lotili na dveh nivojih - vizualno z ustvarjanjem občutka prestiža in tehnično s SEO optimizacijo vsebin. Optimizacijo smo naredili na podlagi ključnih besed in raziskave trga, metaopisov, hitrosti nalaganja vsebin in umestitve prikaza v spletnih iskalnikih.
Eden od pomembnejših izzivov je bil vključiti metodo Pegaz-Mg, po kateri so bili zasnovani unikatni medical wellness programi, ki so bili v času prenove strani še v fazi razvijanja koncepta.