Ključno izhodišče za kampanjo je bila preobremenjenost Velenjskega jezera. Velenjsko plažo v dveh mesecih obišče kar 100.000 obiskovalcev, zato smo iskali način, kako jih preusmeriti še drugam na destinaciji?
Rešitev smo našli v novem produktu, v okviru katerega lahko kot partnerje povežemo tudi ponudnike na destinaciji, ki dodajo svoj edinstven pečat. Digitalna vrednostna turistična kartica obstaja v treh različicah, glede na interesno področje – za aktivne, družine in gurmane. Vključuje tri različna doživetja, ki so sestavljena po principu »doživetje na Velenjskem jezeru + lokalna kulinarična ponudba + turistična pot« in jih obiskovalec preko e-kartice unovči pri sodelujočih partnerjih na destinaciji.
Osrednji kanal in stična točka komunikacije je pristajalna podstran z opisom produkta, ki uporabnike odpelje neposredno v spletno trgovino destinacije, kjer lahko enostavno opravi nakup e-kartice.
Promocija je osredotočena na splet – z digitalnimi oglasi dosežemo širšo ciljno skupino v Sloveniji in na ključnih tujih trgih, preko znanih slovenskih tiktokerjev pa izkoristimo potencial najhitreje rastočega družbenega omrežja ter nagovorimo uporabnike, ki so preko drugih kanalov nedosegljivi za naša komunikacijska sporočila.