Rogaška Slatina je ekskluzivna slovenska destinacija za zdravilni počitek in dobro počutje, ki goste uči, kako poskrbeti za svoje telo in osebno rast preko konceptov kot so Healing holiday, Wellbeing & Wellness. Promocijska kampanja predstavlja Rogaško formulo zdravja – nov celosten produkt v obliki zelenega oddiha, ki omogoča turistično doživetje in hkrati blagodejno deluje na zdravje in dobro počutje gostov ter jih nauči prilagoditi svoj življenjski slog, da bodo lahko ohranili svoje izboljšano stanje tudi, ko destinacijo zapustijo.
Osrednji komunikacijski kanal je pristajalna spletna stran, na kateri so opisno in slikovno predstavljeni trije programi v okviru Rogaške formule zdravja. Vsak od njih omogoča tudi rezervacijo oziroma nakup v spletni trgovini.
Rogaška formula zdravja ima lastno celostno grafično podobo, ki se razlikuje od destinacijske, vendar še vedno ohranja vizualno povezavo z njo.
Za potrebe promocije smo pripravili foto in video produkcijo, materiali pa bodo uporabljeni tako na spletu (pristajalna stran, digitalno oglaševanje, YouTube kanal, družbena omrežja) kot v offline promocijskih materialih (brošure).
Image video predstavlja zgodbo o občutkih, počutju in iskanju največje dragocenosti – zdravja. Voda v vseh oblikah kot povezovalni element ustvarja tudi prehode med scenami. Nežna svetloba, mehki barvni kontrasti, pomirjujoča glasba in voice-over skrbijo za emocionalen efekt ter ustvarjanje prestiža in zen občutka.