SI EN

O kampanji

Dobrodelni projekt, ki ga tradicionalno pripravljata Pampers in podjetje dm, je letos potekal že četrtič. S ciljem zbrati čim več pleničk za družine v finančni stiski smo nagovorili kupce prodajaln dm po vsej Sloveniji – na prodajnih mestih, v tiskovinah in preko spleta. Za vsak kupljen izdelek Pampers je dobrodelna organizacija Anina zvezdica v dobrodelni sklad prejela eno pleničko.

Beležimo posebne mejnike

Kupcem izdelkov Pampers smo v zahvalo za njihovo dobrodelnost podarili prikupen samolepilni meter z nalepkami, ki ga enostavno pritrdijo na steno in spremljajo, kako malček raste ter beležijo nepozabne prelomnice v njegovem razvoju. Ker se zavedamo, da bodo, čeprav jih še danes imenujemo »naši najmlajši«, (pre)hitro odrasli.

Sodelovanje z influencerji

Glas o dobrodelnem projektu so nam preko družbenih omrežij pomagale širiti mame influencerke, ki so sodelovale tudi v spletnem izzivu: s svojimi sledilci so delile tisti mejnik v rasti njihovega otroka, ki si ga bodo zapomnile za vedno. Ob tem so označile influencerja, ki naj naslednji izpolni izziv.

Glas o dobrodelni akciji se je z ustvarjenimi fotografijami na družbenih omrežjih širil s ključniki #pamperstrenutki, #pampersmame in #dmslovenija.