Poleti, v času, ko je najlepše zreti v nebo, saj vsako noč želje uresničuje nešteto utrinkov, je tokrat želje izpolnjevala tudi Qlandia – postala je namreč Dežela poletnih utrinkov.
Kupce smo spodbujali k spletnemu nakupu in personalizaciji Darilnih kartic Qlandia, s katerimi svojim obdarjencem izpolnijo skrite želje.
V sklopu kampanje smo oblikovali stickerje, ki so na voljo za uporabo na družbenih omrežjih (Instagram, Facebook). Namenjeni so online komuniciranju marketinških dejavnosti blagovne znamke, obenem pa je njihov design dovolj subtilen, da so primerni tudi za splošno uporabo, zato so namenjeni tudi uporabi po koncu kampanje.
Želje pa so se izpolnjevale tudi sodelujočim v nagradni igri Skrite želje, ki je od 28. 6. do 21. 8. 2019 trajala na spletni strani https://www.qlandia-kartica.si/si/ . V obrazec na spletni podstrani nagradne igre so udeleženci napisali, komu bi izpolnili skrito željo in zakaj, oblikovali Darilno kartico Qlandia po svojem okusu in se s tem potegovali za nagrade. Vsak teden smo podelili štiri Darilne kartice Qlandia v vrednosti 25 € in en daljnogled za opazovanje zvezd.