Uspešna promocijska kampanja iz leta 2020 je v 2021 dobila nadgradnjo – nove komunikacijske kanale. Fokus je na povezovanju in združevanju ljudi, zato smo že prepoznavnemu sloganu Pringles PaŠe dodali še »v družbi«, pa najsi gre za družbo prijateljev ali ostalih Pringles okusov.
Celoletna nagradna igra se odvija na spletni strani www.pringles-pase.si, kjer uporabniki lahko sodelujejo na dva načina:
Mesečna žrebanja prinesejo nagrajencem promocijske nagrade blagovne znamke Pringles, Challe Salle in Woop!.
Za vse ljubitelje Pringlesa in druženja na družbenih omrežjih pa štirikrat v letu na Facebooku, TikToku in Instagramu potekajo posebni Pringles PaŠe izzivi, ki so povezani z aktualnimi iniciativami blagovne znamke: filmi, nogomet, glasba, praznovanje. V tem času se lahko uporabniki na Instagram profilu ambasadorja blagovne znamke Challeta Salleta potegujejo za hude nagrade.
Posebna novost promocijske kampanje 2021 je Pringles profil na najhitreje rastočem družbenem omrežju za mlade. Njim je prilagojena tudi komunikacija blagovne znamke, ki se na zabavni način loteva popularnih tem iz prvoosebnega vidika – pločevinke Pringlesa.