Dolgoročna kampanja s ciljem utrditi položaj blagovne znamke nagovarja predvsem mlajšo ciljno skupino. Komunikacija poteka skozi ambasadorja kampanje – priljubljenega slovenskega raperja in spletnega vplivneža. Challe Salle mlade spodbuja k aktivnemu, zdravemu načinu življenja in uresničevanju zadanih ciljev. Skozi zabavne fotografije in objave na svojih družbenih omrežjih predstavlja ključne lastnosti kampanje: pozitivizem, povezovanje, sproščenost in sprejemanje raznolikosti.
Pringles paše. Na vse oblike jezikov, v vseh trenutkih in vsem ljudem, ne glede na spol, starost, status, izobrazbo … To je ključno sporočilo kampanje, ki povezuje različne ljudi.
Jedro kampanje je nagradna igra na spletni strani www.pringlespase.si, kjer sodelujoči v galerijo naloži svoj selfi s Pringlesom in se z zbiranjem všečkov poteguje za nagrade. K všečkanju lahko povabi tudi svoje prijatelje – z direktno povezavo na svojem facebook profilu.
Kampanja, ki traja do konca leta, je razdeljena na kvartale. V vsakem kvartalnem obdobju se zamenjajo ključni visuali, povezani z načrtovanimi komunikacijskimi iniciativami Pringlesa v Sloveniji, ter nagrade.
V podporo kampanji in nagradni igri poteka digitalno oglaševanje na družbenih omrežjih facebook in instagram ter prikazno oglaševanje.