SI EN

O projektu

Pomen informiranosti potrošnikov pri nakupovanju živil je vsak dan večji. Da bi potrošnikom na spletu zagotovili večjo transparentnost ponudbe in cen živilskih izdelkov v spletnih trgovinah, smo v sodelovanju z našim naročnikom MKGP naredili nov spletni portal www.primerjaj-cene.si.

O portalu

Uporabniki lahko na spletnem portalu dnevno spremljajo ponudbo ter preverjajo in primerjajo cene (redne in akcijske) živilskih in kmetijskih izdelkov v štirih spletnih trgovinah: Mercator, Spar, Tuš in Jager. Tako pridobijo celovite informacije in si tudi olajšajo nakupno izbiro.

Portal omogoča primerjavo med več kot 17.000 različnimi živilskimi izdelki glede na blagovno znamko, znake kakovosti ter druge oznake. Izdelki so razvrščeni v 19 živilskih kategorij, ki ne vključujejo alkoholnih pijač in pripravljenih jedi, in se delijo na posamezne podkategorije. Uporabnik lahko informacije išče tudi preko dveh že prednastavljenih naborov živil: Nabor 15 osnovnih živil, Nabor sadja in zelenjave, Nabor tradicionalnih živil, Nabor vegetarijanskih živil in Nabor veganskih živil.

Metodologija

Popisi v izbranih spletnih trgovinah se izvajajo dnevno z uporabo računalniškega zajema informacij (web scrapping).

Tedensko in mesečno izvajamo analize glede primerjave ponudbe ter rasti cen na podlagi porekla, kakovosti, blagovnih znamk in drugih parametrov. Rezultati analiz so brezplačno na voljo uporabnikom spletnega portala.

Moj izbor

Posebna funkcionalnost, ki je na voljo registriranim uporabnikom, omogoča shranjevanje izbranih izdelkov ali kategorij. Tako uporabnik ob vsakem obisku portala s klikom na ikono nakupovalne košarice direktno pride do nabora svojih najljubših ali najcenejših izdelkov oziroma najcenejših izdelkov znotraj poljubne kategorije, sortiranih po trgovcih in z direktnimi povezavami do spletnih trgovin, kjer jih lahko tudi kupi. Moj izbor tako omogoča hitrejšo, enostavnejšo in lažjo primerjavo izdelkov po lastni izbiri med spletnimi trgovci ter registriranim uporabnikom omogoča preudarne nakupne odločitve. Ker so izdelkom dodane tudi direktne povezave do spletnih trgovin vseh sodelujočih trgovcev, olajšajo tudi sam proces nakupovanja.

Aktivnosti kampanje

Osrednji kanal in stična točka komunikacije je pristajalna podstran z opisom produkta, ki uporabnike odpelje neposredno v spletno trgovino destinacije, kjer lahko enostavno opravi nakup e-kartice.

Promocija je osredotočena na splet – z digitalnimi oglasi dosežemo širšo ciljno skupino v Sloveniji in na ključnih tujih trgih, preko znanih slovenskih tiktokerjev pa izkoristimo potencial najhitreje rastočega družbenega omrežja ter nagovorimo uporabnike, ki so preko drugih kanalov nedosegljivi za naša komunikacijska sporočila.