Podjetje Orbico že tradicionalno vsako leto pripravi poslovno konferenco za svoje zaposlene. Cilj je predstaviti projekte in rezultate poslovanja v preteklem letu ter cilje za prihodnje. K projektu smo bili povabljeni zaradi uspešnega sodelovanja pri predhodni konferenci, kratek izvedbeni rok pa je zahteval izredno fleksibilnost in sodelovanje celotne ekipe.
Ključno vodilo pri zasnovi konference sta bili optimizacija in učinkovitost, ki smo ju želeli na sproščen in zabaven način približati udeležencem. Temo konference smo zato pospremili s sloganom, ki strokovno poslovnim izrazom (optimizacija, učinkovitost, odličnost) dodaja mehkobo in ga približa posamezniku – z navdihom in timskim duhom.
Na nosilnem vizualu smo združili dva ključna elementa: kolesje, ki simbolično sporoča, da je za delovanje celotnega sistema pomemben vsak delček in žarnico kot simbol idej in napredka.
Za potrebe konference smo izdelali 4 videe:
Govore in prezentacije govorcev smo poživili z video animacijami naslovnikov, vsebine in prehodov med posameznimi sklopi vsebine.
Udeleženci konference so se med konferenco preizkusili v znanju o fun vprašanjih, ki se navezujejo na učinkovitost v poslovnem in zasebnem življenju. Odgovori so vključevali zanimiva dejstva, ki so marsikoga presenetila na primer, da multitasking ne deluje 😉
Za protiutež resnemu poslovnemu dogodku smo za moderatorja izbrali stand-up komika Tina Vodopivca, ki je udeležence nasmejal in navdušil. Odlično pa je opravil tudi profesionalno vlogo napovedovalca govorcev, vsebin in poslovnih rezultatov.