Fokus kampanje je na digitalu, zato smo pripravili pristajalno stran v štirih jezikovnih različicah, s katero nagovarjamo tako slovenske kot tuje goste. Ključno sporočilo uporabnikom je: Kje je več možnosti, da najdeš svojo srečo, če ne v Lipici, kjer je polno konj?! In podkev!
Uporabniki so lahko v spletnem konfiguratorju oblikovali majico v beli ali črni barvi s posvetilom njihovi najljubši SUPER ženski. Tako smo se navduševali nad »Imam SUPER ŽENO z mano poročeno«, »Jaz sem SUPER nabiralka regrada«, »Vedno SUPER, nikoli tečna«, »Mateja, najbolj SUPER mami ever«, »Lahko mi rečeš SUPER voznica«, »Tvoja SUPER boljša polovica« in ostalimi.
Med vsemi sodelujočimi, ki so oblikovano majico objavili v spletni galeriji, smo izžrebali 35 nagrajencev, ki so prejeli personalizirano majico z njihovim lastnim dizajnom in Darilno kartico Supernova.
Kampanjo so podprli tudi spletni vplivneži in pomagali širiti glas o aktivaciji z oblikovanjem majic za SUPER ženske preko družbenih omrežjih. V svojih Instagram storyjih so sledilce vodili skozi postopek oblikovanja v spletnem konfiguratorju in delili tudi njihov avtorski izdelek tj. majico z napisom, ki so ga sami prispevali.