SI EN

O kampanji

Z digitalno kampanjo z NFT žetoni smo enega največjih telekomunikacijskih ponudnikov v Sloveniji predstavili kot drznega v uporabi naprednih inovativnih marketinških tehnologij. Koncept kampanje temelji na pikselaciji selfijev, cilja pa sta dva: dvigniti engagement uporabnikov in jim približati NFT-je.

Ker je uporaba nezamenljivih žetonov med splošno javnostjo v Sloveniji še precej nova, smo jo uporabili v povezavi s tradicionalnimi marketinškimi taktikami kot je spletna nagradna igra. Tako smo omogočili sodelovanje vsem, tudi uporabnikom, ki nimajo interesa za NFT-je.

Pikselator fotografij

Pripravili smo rešitev za avtomatsko izdelavo NFT-jev, kjer uporabnik neposredno sodeluje. S pomočjo takšne storitve je generirana količina NFT žetonov lahko neomejena, kljub temu pa je še vedno vsak edinstven. Glavni namen orodja je, da iz slike, ki jo naloži uporabnik izdelamo NFT, ki se nato prenese v denarnico uporabnika. Bolj natančno sliko obraza uporabnika pretvorimo v NFT.

Postopek zahteva več korakov:

1. Da bi NFT-ji vizualno dajali vtis, da pripadajo isti kolekciji, smo najprej uporabili umetno inteligenco, ki zazna, če je na naloženi sliki obraz. Ko je obraz najden, ga nato orodje obreže v obliko portreta.

 

2. Zaznavanje ozadja je za avtomatizacijo bolj kompleksno, zato smo v naše orodje implementirali še dodatno umetno inteligenco, ki poskrbi za zaznavo in zamenjavo ozadja, kar poveča konsistentnost NFT-jev.

3. V naslednjem koraku moramo doseči »risankast« izgled osebe s pomočjo obdelave slike. Predvsem gre za zmanjšanje števila detajlov, bolj očitne meje med elementi in še nekatere ostale spremembe, ki jih orodje glede na želje naročnika izvede avtomatsko.

4. Na »risankasti« stil apliciramo pikseliranje, kar pomeni, da sliko razdelimo na specificirano velikost kvadratkov in potem za vsak kvadratek izračunamo povprečno barvo in jo apliciramo.

5. V zadnjem koraku lahko uporabniki na sliko dodajo elemente kot so sončna očala, kapa, mobilnik ipd., ki NFT naredijo še bolj unikaten. Ti elementi bi lahko vplivali tudi na samo utility NFT-ja, saj bi lahko vsak element NFT-ju dodal svojo uporabnost. To bi še posebej veljalo v primeru, da gre za NFT, ki ima vlogo kartice zvestobe.

Po izdelavi grafične podobe NFT-ja, uporabnik potrdi, da je zadovoljen z izbiro in pošlje NFT v izdelavo. Ko je NFT izdelan, se prenese v njegovo digitalno denarnico in ga lahko začne uporabljati.

NFT kot ekskluzivna nagrada

Vsi sodelujoči se lahko potegujejo tudi za posebno nagrado – brezplačni NFT s svojo podobo tj. pikseliranim selfijem. V ta namen smo odprli T-2 digitalno MetaMask denarnico, kjer je potekal minting NFT žetonov na tedenski ravni. Za pošiljanje NFT-jev denarnicam z metapodatki smo ustvarili API rešitev, ki omogoča avtomatizacijo pošiljanja večje količine žetonov.

T-2 NFT žetoni so brez uporabne vrednosti (utility), vendar vsebujejo celovito blockchain pogodbo, zato uporabnik sam izbira, kaj bo z njim naredil. Lahko ga obdrži kot osebni spominek, podari prijatelju ali proda, v tem primeru mora NFT dati na marketplace.

Promocija kampanje

Obveščanje o kampanji in poziv k sodelovanju poteka na različnih digitalnih kanalih, s ciljem razpršiti glas med čim več ciljnih skupin. V ta namen smo oblikovali materiale za različne kanale, pripravili sporočila za javnost, zasnovali komunikacijo na družbenih omrežjih ter email marketing s tematsko povezanimi newslettri.

Rezultati kampanje

V okviru kampanje je bilo podeljenih 62 T-2 NFT žetonov. V nagradni igri so trije na podlagi naključnega žreba dobili glavne nagrade: SUP, Bluetooth zvočnik Flip 5 ali novi mobilni telefon Xiaomi 12.

Digitalno oglaševanje je prineslo 1.089.790 prikazov, 8.595 klikov, 0.79 % RPK in 328.961 dosega.