Vse spletne trgovine ali rezervacijski sistemi se ukvarjajo z istim izzivom – s prepričevanjem uporabnikov spletnega mesta, da kupijo čim več za čim več denarja. Gre za dno prodajnega lijaka, kjer želimo z istim številom uporabnikov povečati odstotek tistih, ki opravijo nakup.
Izziva se lahko lotimo na različne načine. Eden izmed njih je izboljšanje uporabnikove poti od vstopa na spletno mesto do samega nakupa. To lahko storimo preko krajšanja te poti ali bolj jasnega poteka. V tem primeru smo jasnost povečali z boljšimi CTA-ji, izboljšanimi slikami in dodatnimi informacijami, ki so uporabnike prepričali v več nakupov oziroma rezervacij.
Izboljšanje najbolje merimo z AB testiranjem, ki polovico uporabnikov napoti na trenutno spletno stran, polovico pa na izboljšano, ki naj bi pripomogla k večji konverziji na spletnem mestu. Rezultate obeh izmerimo in na podlagi tega ugotovimo, katera opcija je bila boljša. Zelo pomembno je, da meritve izvajamo pri enakih pogojih, saj tako lahko kontroliramo vse spremenljivke, razen sprememb, ki smo jih na spletni strani naredili mi.
S pomočjo optimizacije napisov, slik in CTA-jev smo na strani ponudb hotelske verige dvignili stopnjo konverzije za 43 %. Ker pa gre tu le za eno spletno stran na velikem spletnem mestu, je prostora za optimizacijo konverzij in testiranje še ogromno. Proces bomo nadaljevali dokler ne bo konverzija na celotnem spletnem mestu na željenem nivoju.