Za nastop na tujih trgih smo blagovno znamko Vinakoper preoblekli v novo podobo z imenom Capodistria Wines. Logotip v elegantni črni in zlati barvni kombinaciji dopolnjuje znak, ki je sestavljen iz krone in števila tri. To ima predvsem na Kitajskem močno vlogo, saj pomeni »živeti« oziroma »življenje« - gre torej za število z zelo pozitivno konotacijo. Znak loga – krona – je enostaven in zapomnljiv, pa vendar odraža moč. Razvili smo ga iz sonca, ki je simbol blagovne znamke Vinakoper in Istre. In zakaj je sonce zlato, ne rumeno? Zaradi prestižne simbolike. Zlata barva je na Kitajskem tesno povezana s starodavnimi cesarji. Predstavlja simbol plemstva in bogastva, zato asociira na prestiž, višji nivo in pomembnost.
Kreativni koncept vizualne podobe linije vin za kitajski trg smo osnovali na podlagi dejstva, da to vino izhaja iz sončnega, geografsko očarljivega in zgodovinsko bogatega dela Slovenije. Vino tako pripoveduje zgodbo o Istri, njenih ljudeh, arhitekturi, vinogradih, soncu in morju. Pripravili smo etikete za linijo Villa Veneziana, ki obsega tri različne asortimane vin, in sicer Superior, Premium in Max Riserva. Oblikovna podoba etikete je prilagojena glede na asortiman, osnovni motiv pa je markantna Pretorska palača iz 15. stoletja, ki kraljuje na Titovem trgu v Kopru.