SI EN

O projektu

Turistična sezona po zaključku pandemije koronavirusa predstavlja velik izziv za vse. Destinacija Portorož in Piran se ga je lotila s pomočjo videa, ki preko nostalgije apelira na čustva slovenskih gostov in jih vabi nazaj v Portorož in Piran.

O fičku

Glavno vlogo v videu ima rdeči fičko, ki pri gledalcu vzbudi spomin na čase, ko je skupaj z družino in prijatelji preživljal poletja ob slovenski obali. Takrat je bila že sama pot s postanki za malico in stranišče ter skrb, ali bo fičko sploh zdržal do morja, največje doživetje.

O videu

Uvodni del TV oglasa postreže s ščepcem iz preteklosti – pakiranje tipične slovenske družine v fička, živžav v avtu, dolge ure vožnje do Črnega Kala in nestrpno pričakovanje trenutka, ko otroci prvič zagledajo morje. Nato se zgodba iz preteklosti prevesi v sedanjost in razkrije, da destinacija danes obiskovalcem ponuja veliko več kot nekoč. Video je vse od briefa do končnega izdelka nastal v dobrem tednu dni.

O kampanji

Videu je sledila vseslovenska online in offline kampanja z oglaševanjem na televiziji, radiu in spletu, komunikacijo na družbenih omrežjih, spletno nagradno igro in gverila promocijo, v kateri je rdeči fičko s hostesami obiskal večje kraje po Sloveniji in iskal pot »nazaj v Portorož in Piran«.