SI EN

O kampanji

Letošnji že peti zaporedni dobrodelni projekt, ki ga tradicionalno organizirata Pampers in podjetje dm, se je v letošnjem letu razširil z znamkami Pampers, Ariel, Jar, Lenor in Dash. Projekt je bil obarvan zeleno in usmerjen k zasaditvi 9.000 novih dreves tam, kjer jih svet najbolj potrebuje. Z namenom ozaveščanja o puščanju zelenega planeta za sabo smo nagovorili stranke dm prodajaln po vsej Sloveniji preko različnih kanalov – prodajna mesta, tiskovine, splet in družbena omrežja.

Ob nakupu izbranih izdelkov, so kupci s svojim nakupom prispevali k dobrodelnosti in bili nagrajeni - vsaka podarjena zapestnica je simbolizirala zasaditev treh dreves. Skupni cilj kampanje je posaditev 9.000 dreves. 

Skupaj ustvarjamo boljši svet

Prvih 3.000 kupcev je ob nakupu izdelkov Pampers, Ariel, Jar, Lenor ali Dash v skupni vrednosti 30 €, v zahvalo in kot simbol njihove dobrodelnosti prejelo ročno izdelano zapestnico Treecelet, plod sodelovanja z okoljskim projektom Treecelet, ki ima slovenske korenine in svetovne razsežnosti.

Sodelovanje z influencerji

Izbrani vplivneži so aktivno podprli dobrodelni projekt preko družbenih omrežij. Na svojih Instagram profilih so predstavili dobrodelno kampanjo in aktivacijo v dm prodajalnah.

Glas o dobrodelni kampanji se je z ustvarjenimi storyji širil s ključniki #pustizeleniodtis, #9000dreves, #treecelet in #dmslovenija.

Zeleni odtis tudi za mamice in novorojenčke

V začetku oktobra bo kampanja dobila svoje nadaljevanje. Mamicam, ki bodo rodile v času Tedna otroka (2. - 8. oktober) v desetih slovenskih porodnišnicah, bomo podarili zapestnico Treecelet in v njihovem imenu posadili novo drevo. Ta iniciativa predstavlja zavezo za bolj trajnostno prihodnost. Z rojstvom otroka mame na svetu pustijo svoj odtis. Le če jih bodo vzgajale v duhu trajnostnega življenja, bomo dobili generacije, ki bodo naredile dober vtis in pustile svoj zeleni odtis v svetu.