Letošnji že peti zaporedni dobrodelni projekt, ki ga tradicionalno organizirata Pampers in podjetje dm, se je v letošnjem letu razširil z znamkami Pampers, Ariel, Jar, Lenor in Dash. Projekt je bil obarvan zeleno in usmerjen k zasaditvi 9.000 novih dreves tam, kjer jih svet najbolj potrebuje. Z namenom ozaveščanja o puščanju zelenega planeta za sabo smo nagovorili stranke dm prodajaln po vsej Sloveniji preko različnih kanalov – prodajna mesta, tiskovine, splet in družbena omrežja.
Ob nakupu izbranih izdelkov, so kupci s svojim nakupom prispevali k dobrodelnosti in bili nagrajeni - vsaka podarjena zapestnica je simbolizirala zasaditev treh dreves. Skupni cilj kampanje je posaditev 9.000 dreves.
Prvih 3.000 kupcev je ob nakupu izdelkov Pampers, Ariel, Jar, Lenor ali Dash v skupni vrednosti 30 €, v zahvalo in kot simbol njihove dobrodelnosti prejelo ročno izdelano zapestnico Treecelet, plod sodelovanja z okoljskim projektom Treecelet, ki ima slovenske korenine in svetovne razsežnosti.
Izbrani vplivneži so aktivno podprli dobrodelni projekt preko družbenih omrežij. Na svojih Instagram profilih so predstavili dobrodelno kampanjo in aktivacijo v dm prodajalnah.
Glas o dobrodelni kampanji se je z ustvarjenimi storyji širil s ključniki #pustizeleniodtis, #9000dreves, #treecelet in #dmslovenija.
V začetku oktobra bo kampanja dobila svoje nadaljevanje. Mamicam, ki bodo rodile v času Tedna otroka (2. - 8. oktober) v desetih slovenskih porodnišnicah, bomo podarili zapestnico Treecelet in v njihovem imenu posadili novo drevo. Ta iniciativa predstavlja zavezo za bolj trajnostno prihodnost. Z rojstvom otroka mame na svetu pustijo svoj odtis. Le če jih bodo vzgajale v duhu trajnostnega življenja, bomo dobili generacije, ki bodo naredile dober vtis in pustile svoj zeleni odtis v svetu.