SI EN

Promocijska kampanja

Celovita oglaševalska kampanja, ki v prvi vrsti nagovarja slovenske goste, je nadaljevanje lanskoletne kampanje Nazaj v Portorož in Piran, v kateri je blestel nostalgični rdeči fičko. Letos zgodbo nadaljujejo isti igralci, fička pa je nadomestil modernejši, električni Fiat 500. In če se je lanskoletna kampanja z nostalgijo spominjala preteklosti, gremo v 2021 naprej – odkrivat novi Portorož in Piran, ki sta zdaj polna presenečenj in čudovite ponudbe.

Video

Zgodba videa je zasnovana okrog prispodob. Mlada družina v modernem električnem kabrioletu pride na oddih v Portorož in Piran, kjer nova presenečenja (ponudbo) na destinaciji doživijo preko prispodob, ki nakazujejo, da bodo v Portorožu vsi naredili vse, da se bodo gostje počutili odlično. Tako v videu vidimo vse od šavrink, ki s pršilom in oljčno vejico osvežujejo kolesarje, do morske deklice, ki z enim samim tleskom pričara sončni zahod.

Poseben prepoznavni element videa je plesni gib, ki ga akterji uporabljajo kot pozdrav in znak navdušenja. Asociira na avtomobilsko hupanje in hkrati poudarja pomembnost t. i. drive turizma, ki je v času koronavirusa postal primarni način potovanja.

Fokus na trajnost

V skladu s konceptom novega in sodobnega smo v zgodbo vključili tudi nov, modern, električni avtomobil, ki poudarja trajnostno usmerjenost destinacije. Fiat 500e je, tako kot kampanja Naprej v Portorož in Piran, zazrt v prihodnost. S svojim prepoznavnim videzom spreminja mobilnost prihodnosti in je odličen sopotnik pri odkrivanju očarljivih slovenskih obalnih mest.

Ločena videa za LifeClass in Hotele Bernardin

V kampanji sodeluje kar 17 turističnih ponudnikov z destinacije Portorož in Piran, med njimi tri večje hotelske verige, ki so vključene tudi v TV spot. Za resort LifeClass Portorož in Hotele Bernardin smo posneli tudi ločena videa, tako so se na TV postajah vrteli kar trije oglasni spoti, en krovni destinacijski in dva hotelska, s čimer je destinacija dosegla še večji promocijski učinek.

Destinacija priporoča

Novost v komunikaciji destinacije Portorož in Piran je znak Destinacija priporoča, ki ga prejmejo vsi ponudniki lokalnih izdelkov in avtentičnih doživetij ter namestitev, ki izpolnjujejo kriterije za popoln oddih. Znak gostom omogoča lažjo orientacijo in izbiro ustrezne kakovostne ponudbe.