Forum Metalka - ohranjanje zapuščine, vračanje prostora ljudem. Celovita prenova spomeniško zaščitene blagovnice, ki združuje zgodovino in sodobnost. Vizualno odprto pritličje kot prostor srečevanja, nakupovanja in izmenjave idej. Želja naročnika je bila celostna grafična podoba, ki bi predstavljala enotno vizualno identiteto projekta. Poleg tega je bil cilj izdelati prodajni katalog, ki bi predstavil poslovne prostore. Pomemben del projekta je vključeval tudi razvoj strategije in vodenje družbenih omrežij za povečanje prepoznavnosti in angažiranosti ciljnega občinstva. V projekt je bil vključen tudi razvoj in izdelava privlačne in funkcionalne spletne strani, ki bi služila kot osrednji vir informacij in interakcije s strankami.
CGP za Forum Metalko temelji na vrednotah elegance, zgodovinske pomembnosti, sodobnosti, mobilnosti in povezovanja. Ohranjanje skladnosti z osnovnimi načeli in uporaba glavnih izbranih barv zagotavlja močno vizualno identiteto ter vzbuja želen čustven odziv občinstva.
Spletna stran Forum Metalka združuje profesionalnost, dostopnost in prijaznost, z elementi elegance. Uporabili smo grafično oblikovane elemente in tipografijo Bahnschrift, kar omogoča enotno in privlačno uporabniško izkušnjo. Zasnovali smo jo z mislijo na uporabnike, z intuitivno navigacijo, preprostim iskanjem informacij in prijazno predstavitvijo vsebine.
Na začetku smo zastavili strategijo vodenja in oglaševanja na družbenih omrežjih. Na Instagramu in Facebooku smo, kot del skupine Monetic, ustvarili profesionalen in hkrati prijeten glas blagovne znamke, ki poudarja prijaznost in eleganco. Objave na družbenih omrežjih so oblikovane z grafičnimi elementi in materiali, ki sledijo vizualni identiteti blagovne znamke Forum Metalka. Pri oglaševalski strategiji smo posebej upoštevali ciljne skupine glede na njihove interese, kar nam je omogočilo ciljno naravnano komunikacijo in dosego želenega občinstva.