Promocijska kampanja za prehransko dopolnilo Magnesium Diasporal Depot je zasnovana na sodelovanju z znanimi slovenskimi spletnimi vplivneži. Uporabnike želijo opomniti, da ignoranca TV oglasov ni vedno najboljša izbira, ker v njih lahko najdejo tudi rešitev za pomirjene živce in zdrave mišice.
Televizijski oglas temelji na posameznih trenutkih in stanjih iz našega vsakdana, v katerih se lahko vsakdo najde. Medtem ko Tajka Selan nagovarja gledalca direktno ter cilja na njegovo ravnodušnost do oglasov, se zgodi preobrat – razkrije se, da v resnici govori enemu od vplivnežev, ki se sooča s točno tisto težavo, ki jo Tajka v tistem hipu opisuje.
V enem prvih TV oglasov pri nas, ki aktivno vključuje spletne vplivneže, Tajka Selan @cosmedoc.si, Nina Lipovšek @nina_lipovsek, Jure Marolt @jure.marolt in Urška Ahac @urskaahac poskrbijo za bolj pristno pojavljanje ter večjo kredibilnost kot jo ustvari komunikacija preko profesionalnih igralcev.