Serija zabavnih videov za Gorenjev YouTube kanal @GorenjeGlobal prikazuje zgodbo Magde in njene družine ter njihovo soočanje z (ne)vsakdanjimi življenjskimi situacijami.
Glavna cilja akcije sta predstavitev izdelkov skozi drugačno, informativno, lahkotno in zabavno video vsebino, ekskluzivno prilagojeno YouTube kanalu, ter pridobitev novih naročnikov – s sukcesivnim objavljanjem epizod.
Magda je rahlo ekscentrična mama, ki skuša najti pravo ravnovesje med otroki, gospodinjstvom, zakonskim življenjem in novim trendnim hobijem – vloganjem. Ob tem se sooča z vsakodnevnimi družinskimi interakcijami in (ne)običajnimi zagatami.
Koncept, zasnova in tehnična izvedba videov je prilagojena »zakonitostim« YouTuba kot primarnega kanala komunikacije. Ciljna skupina je zasnovana širše, saj nagovarja tako odrasle uporabnike družbenih omrežij kot tudi mlajše, pri katerih se prepoznavnost blagovne znamke in zvestoba šele gradita.