Promocijska kampanja je nadaljevanje lanskoletne kampanje s superbabico, ki smo jo v 2021 vsebinsko nadgradili in k sodelovanju povabili vse superbabice in superdedke Slovenije. Ti so bili v zadnjem letu, v času pandemije, pogosto zapostavljeni in desocializirani, zato smo jim želeli ponuditi nova digitalna znanja in jih za njihovo aktivacijo nagraditi s še več mladostne energije, katere vir je prav Rogaška Slatina.
S kampanjo v obliki spletnega natečaja destinacija Rogaška Slatina išče granfluencerje* – influencerje, ki se uvrščajo v generacijo babic in dedkov 60+ in s svojimi objavami na Instagramu pritegnejo pozornost sledilcev, mlajših in starejših.
Zasnovana je v treh fazah:
Komunikacija preko digitalnih oglasov je usmerjena predvsem na vnuke, otroke, sosede ipd., da prijavijo kul babice in dedke, ki jih poznajo, na natečaj pa se kul babice in dedki lahko prijavijo tudi sami.
* granfluencer = granny + influencer
Bodoči granfluencerji imajo v okviru natečaja možnost udeležbe na brezplačnem spletnem tečaju Instagrama, ki ga vodijo mladi iz Simbioze Genesis, socialnega podjetja. Osnovno poslanstvo Simbioze je namreč prenos znanja digitalnih veščin med generacijami preko spodbujanja vseživljenjskega učenja, medgeneracijskega sodelovanja in prostovoljstva.
V kampanji sodelujejo tudi že obstoječi slovenski influencerji, ki z objavami na svojem Instagram kanalu obveščajo o kampanji in pozivajo sledilce, da odprejo profil svojim babicam in dedkom in sodelujejo v natečaju. V kasnejši fazi pa granfluencerjem pomagajo s svojimi nasveti in izkušnjami.
Rogaška Slatina je domovanje mladostne energije, zato s kampanjo nagovarjamo starejše, ki si želijo več od življenja in jih vabimo, da se aktivirajo tudi na področju vseživljenjskega učenja, sodobnih trendov in digitalnih orodij. Najboljši granfluencer, ki bo v času natečaja s svojimi objavami najbolj navdušil in prepričal, bo zato nagrajen z VIP oddihom v Rogaški Slatini za dve osebi.