V 2. fazi komunikacijske strategije Gorenjevega chatbota predstavljamo Annina znanja (skills). Prodajni podpori se je pridružila še poprodajna podpora, ki vključuje pomoč pri uporabi aparatov Gorenje, reševanje težav ter navodila za uporabo v digitalni obliki.
Zasnova kreative je vključevala skupno nosilno podobo in slogan. Pri izvedbi smo izhajali iz Anninega CGP-ja in na promocijske materiali vključili zamegljeno ozadje kuhinje ter posamezne kuhinjske naprave kot so hladilnik, napa, kuhališče in pečica. Prepoznaven element je tudi tag z ikono za poprodajno podporo in podpis: Anna, vaša virtualna asistentka.
Kreativna zasnova in izvedba posameznih materialov je obsegala oblikovanje bannerja, značke za online ali offline predstavitev izdelka ter pripravo Facebook in Instagram objav, Google Search oglasov, Google Display statičnih oglasov in interaktivnega digitalnega oglasa. Anna SUPPORT (podpora) smo implementirali na pristajalno stran Gorenje z bannerjem, ikonami in tekstovno vsebino ter pripravili avtomatski odgovor po elektronski pošti. Za offline promocije je skrbel wobbler s komunikacijo kampanje.
Kratkoročno je kampanja klasična awareness/remarketing kampanja, dolgoročno pa napredna in zelo natančno targetirana kampanja z uporabo vseh tehničnih zmogljivosti Facebooka in Googla kar je tudi skladno s konceptom pametne asistentke.