SI EN

O projektu

Dolgoročni projekt vodenja družbenih omrežij za blagovni znamki skrbi predvsem za stalno prisotnost izdelkov v življenjih uporabnikov in večanje kredibilnosti na trgu. Priprava celoletne strategije tako z naše strani zahteva koncept objav, vizualno podobo profilov in oblikovanje objav, upravljanje s skupnostjo na družbenih omrežjih in odzivanje na aktualne dogodke. Z mešanico zabavnih in informativnih objav tako skrbimo, da sta znamki privlačni in relevantni za ciljno skupino.

Basica in Diasporal

Digitalno oglaševanje

Prisotnost na družbenih omrežjih vsak mesec podpremo tudi z digitalnim oglaševanjem. Glede na mesečne cilje tako prilagajamo oglaševanje na Google, Facebook in Instagram platformah ter ga dopolnimo z nativnim oglaševanjem.

8 DATA

Z orodjem 8DATA (https://8-data.com/) vsak mesec spremljamo organske in oglaševalske rezultate. Glede na avtomatsko poročilo nato prilagodimo cilje za naslednji mesec ter dobimo jasen vpogled v naše delovanje.

Sodelovanje z nanovplivneži in ambasadorji

Vodenje družbenih omrežij bomo nadgradili s sodelovanjem z nanovplivneži in ambasadorji obeh znamk. Z nanovplivneži bomo tako še povečali osveščenost ljudi o izdelkih, z ambasadorji pa želimo zgraditi dolg in kredibilen odnos, ki bo prinašal tudi prodajne rezultate.