Septembra 2019 je v prodajalnah dm po vseh Sloveniji potekala dobrodelna akcija, ki je razveselila mlade starše v finančni stiski, dojenčkom in malčkom pa zagotovila nemoteno odkrivanje sveta in miren spanec. Za vsak v prodajalnah dm kupljen Pampers izdelek je Pampers v sodelovanju z dm dobrodelni organizaciji Anina zvezdica podaril eno pleničko.
Za dobrodelnost pa so bili kupci nagrajeni z darilom - karticami za fotografiranje najmlajših. Kupci so ob vsakem nakupu nad 15 evrov prejeli enega izmed dveh paketov - paket zvezdica ali paket srček -, s katerim so lahko dodatno popestrili zabavne trenutke z malčki in ustvarili nepozabne spomine.
Pri promociji dobrodelne akcije smo se povezali z agencijo Hartz in uporabili njihovo platformo Epidemic. Gre za komuniciranje z mrežo nano influencerjev – vsakdanjih uporabnikov socialnih omrežij z zmerno nadpovprečnim številom sledilcev, ki na socialnih omrežjih s sledilci delijo svoje iskreno mnenje o izdelkih.
Glas o dobrodelni akciji se je z ustvarjenimi fotografijami na družabnih omrežjih širil s ključniki #ustvarjamospomine, #pampersmame, #aninazvezdica in #dm.