SI EN

O projektu

Vse spletne trgovine ali rezervacijski sistemi se ukvarjajo z istim izzivom – s prepričevanjem uporabnikov spletnega mesta, da kupijo čim več za čim več denarja. Gre za dno prodajnega lijaka, kjer želimo z istim številom uporabnikov povečati odstotek tistih, ki opravijo nakup.

 

Kretivna zasnova

V prvem koraku kviza smo uporabnike povabili k reševanju s simpatično kreativo ter besedno igro z dvojnim pomenom – »Darilonosec« predstavlja nekoga, ki zna poiskati dobra darila, lahko pa tudi tistega, ki nosi darila.

 

Mehanika kviza

Uporabnike smo segmentirali glede na njihove interese in cenovni razred, v okviru katerega so pripravljeni kupiti darilo. Ko uporabnik označi interes in ceno, ga kviz preusmeri na katalog izdelkov z že definiranim cenovnim razponom. Taka mehanika je enostavna in ne zahteva ročnega spreminjanja cen, ker so uporabniki s pomočjo kviza samo preusmerjeni na ustrezno podstran filtra.