SI EN

O projektu

Za nakupovalne centre Qlandia smo zasnovali in izvedli celostno komunikacijsko kampanjo za nove Darilne kartice Qlandia, ki pomagajo izpolnjevati skrite želje.

Papirnate darilne bone Qlandia je v septembru zamenjala Darilna kartica Qlandia v šestih oblikovnih različicah, ki sledijo vizualni podobi in tonu komunikacije blagovne znamke.

Zgodba o izpolnjevanju želja

Celostna komunikacijska kampanja je zasnovana okrog nosilne zgodbe o izpolnjevanju skritih želja, kar je implementirano na vseh komunikacijskih materialih od tiskanih, radijskih in spletnih oglasov do izpostavitve na prodajnih mestih. Tudi v TV oglasu prikazujemo sodobno kombinacijo pravljic o hrepenenjih in uresničenih željah, ki izhaja iz treh klasičnih pravljic: zlata ribica, pepelka in žabji kralj.

Spletna stran Darilne kartice Qlandia

Darilna kartica ima svojo predstavitveno spletno stran www.qlandia-kartica.si, kjer je implementirana tudi spletna trgovina za nakup Darilne kartice v fizični ali elektronski obliki. Ključna prednost spletne trgovine je oblikovanje poljubne kartice po željah kupca.