SI EN

O dogodku

Dogodka v podporo promociji novih izdelkov blagovne znamke BaByliss se je v živo preko spleta udeležilo kar 77 gostov iz vrst spletnih vplivnežev, novinarjev ter predstavnikov trgovcev in blagovne znamke, zaradi česar velja za enega največjih digitalnih lepotnih dogodkov v Sloveniji do sedaj.

Sodelovanje z influencerkami

V enournem programu, ki ga je povezovala Daša Vinkl, je sodelovalo 35 spletnih vplivnežev, med njimi TOP4 spletne vplivnice Anja Šuška, Alenka Trogrlic, Tia Verder in Manca Capuder. Nives Orešnik in Lana Kranjc sta se preizkusili v vlogi lasnega modela in se prepustili spretnim prstom priznanega frizerja Marka Hriberška.

Demonstracija izdelkov

Na demonstracijskem delu dogodka, ki je potekal v frizerskem salonu  Smart Cuts v Ljubljani, se je blagovna znamka BaByliss tudi v živo predstavila z novima izdelkoma Hydro-Fusion Air Styler vrtljivo krtačo AS773E ter kodralnikom Curl Styler Luxe C112E. Udeleženci so lahko preko spleta spremljali demonstracijo njune uporabe ter iz prve roke izvedeli trike in nasvete za oblikovanje frizure.

Vrečke presenečenja za udeležence

Vsi udeleženci dogodka so prejeli darilne vrečke presenečenja z izdelki sodelujočih blagovnih znamk, poleg BaByliss tudi Davines lasne kozmetike.