SI EN

O kampanji

V Slovenijo je prišla nova linija Ariete izdelkov, pod imenom Party Time. Linija vključuje gospodinjske aparate, ki jih uporabljamo pri zabavnih aktivnostih in nam pomagajo pri peki palačink, krofov, kokic itd. Želja naročnika je bila promocija linije na družbenih omrežjih, ki bo izstopala in nagovorila čim večje število družin z otroki.

Aktivacije na družbenih omrežjih

Ker je linija izdelkov izjemno zaželena med sledilci ter zanimiva za vso družino, smo se odločili, da naredimo promocijo preko nagradnih iger na Ariete Slovenija Facebook in Instagram profilih.

Za učinkovito spletno komunikacijo smo izbrali 3 slovenske kulinarične vplivnice: Saro Rutar, Urško Fartelj in Mojco Mitev, ki imajo na Instagramu skupaj 124.000 sledilcev.

Vplivnice so sledilcem predstavile linijo Ariete Party Time ter v nagradni igri podarile celotno kolekcijo izdelkov.

Rezultati

Kampanja je presegla pričakovanja naročnika, dosegli smo več kot 300.000 prikazov in 11.000 engagementa sledilcev. Na družbenih omrežjih Ariete Slovenija smo pridobili skupno 2.000 novih sledilcev.