Decembra se Blejski grad odene v praznično vzdušje (in okrasitev!) in skozi ves mesec se odvijajo aktivnosti ter zabavni dogodki za obiskovalce. S promocijsko kampanjo smo želeli glas o dogajanju ponesti širše in povabiti vse, ki si želijo doživeti ščepec praznične čarobnosti.
Ker so za čas adventa znamenito pot in Blejski grad krasile velike rdeče krogle, smo eno od njih tudi simbolično prenesli na nosilno podobo. Rdeča božična krogla pa je bila tudi izhodišče za zasnovo nagradne igre, v kateri je skupaj s še dvema sestrskima kroglama s potiskom najznačilnejših dejavnosti blejskega gradu vabila k odkrivanju praznične nagrade.
Interaktivna igra na pristajalni spletni strani Blejskega gradu je s svojo enostavno in kratkočasno vsebino pritegnila skoraj 4.000 uporabnikov, ki so skozi 12 dni nagrajevanj odštevali do božiča. Neumorno so ugibali, za katero od 3 krogel se skriva nagrada. Trik je bil v tem, da se je ob vsakem igranju skrivala drugje in da smo vsak dan skrili drugo nagrado. S pravilnim odgovorom so lahko osvojili nagrado.
Promocijo Adventa na Blejskem gradu smo izvedli skozi dve oglaševalski kampanji, ki smo ju izvedli na družbenih omrežjih Facebook in Instagram. Od skoraj 4.000 sodelujočih v nagradni igri se jih je 2.055 prijavilo tudi na newsletter. Tudi oglasi za adventno dogajanje so dosegli skoraj 15.000 spletnih uporabnikov.