Ob nakupu izbranih izdelkov, so kupci s svojim nakupom prispevali k dobrodelnosti.
Da bi potrošnikom na spletu zagotovili večjo transparentnost ponudbe in cen živilskih izdelkov smo v sodelovanju z MKGP naredili nov spletni portal.
S svojo strokovnostjo smo za ZRSZ izvedli celotno analizo uporabniške izkušnje obstoječega spletnega mesta in testiranje digitalnega vmesnika.
Za našega naročnika Leny smo oblikovali celostno grafično podobo, spletno stran in vodenje družbenih omrežij.
Podjetje Orbico že tradicionalno vsako leto pripravi poslovno konferenco za svoje zaposlene. Cilj je predstaviti projekte in rezultate poslovanja v preteklem letu ter cilje za prihodnje.
Pripravili smo mu promocijsko kampanjo z dvema ključnima kanaloma komunikacije: billboard in družbena omrežja.
Vsako leto se Blejski grad konec oktobra prelevi v prizorišče strašljivih zgodb, ki ga zavzamejo duhovi, čarovnice in podobne strah vzbujajoče kreature.
Dobrodelni projekt, ki ga tradicionalno pripravljata Pampers in podjetje dm, je letos potekal že četrtič. S ciljem zbrati čim več pleničk za družine v finančni stiski.
Fokus kampanje je na digitalu, zato smo pripravili pristajalno stran v štirih jezikovnih različicah, s katerimi nagovarjamo tako slovenske kot tuje goste.
Namen promocijske kampanje v času velikonočnih praznikov je bil opomniti (potencialne) kupce, da v Supernovi lahko nakupijo vse za praznike na enem mestu.
V sodelovanju s Slovensko NFT skupnostjo smo organizirali 1. slovensko NFT konferenco, ki je potekala v Kristalni palači v Ljubljani.
Z digitalno kampanjo z NFT žetoni smo enega največjih telekomunikacijskih ponudnikov v Sloveniji predstavili kot drznega v uporabi naprednih inovativnih marketinških tehnologij.
S kampanjo za slovenski in tuje trge nagovarjamo tipičnega gosta, ki si želi v naravo, na svež zrak. Po drugi strani pa si želi tudi mestnega utripa, kulture, dogajanja. Zakaj pa ne bi imel vsega?!
Spletni strani sta bili zasnovani okrog treh ključnih ciljev: povečanje prepoznavnosti destinacije, aktivacije in potrošnje gostov.